Monday, May 26, 2014

Anak Angkat Baru....

25 April....jumpa mereka ini.....
Moyen- ibu kucing
Caca- warna kelabu
Emma- warna oren.....

Welcome........

Thursday, May 22, 2014

Kepada AKU........

DaMmnnnn.......
MasyaAllah!!!!!!!.....apa yang telah aku laku kan....mana janji dan prinsip dalam memikul amanah ini......
dah lupa nak beristighfar ke!!!!!!!!!!! kekadang lupa sehingga anak2 menjadi mangsa........
Ya Allah berikan aku kesabaran yang tinggi dalam mendidik anak generasi Y ni....Di mana  KESABARAN yang tahap DEWA......Ya Allah bantu lah hamba mu ini...kerana inilah harta dunia akhirat ku....jangan AKU TEWAS di sini.....
amin......

Saturday, May 17, 2014

 Tema hari guru tahun ini.........ini kali k 3 aku berhati guru di SMK Buntong........
Alhamdulillah....masih diberi peluang dan kesempatan oleh Allah untuk merayakannya....
Terma kasih juga sahabat ku atas ingatan dan kasih sayang seorang sahabat.........
Bukan nilai hadiah itu yang menjadi ukuran.......tetapi ingatan dan keikhlasan yang terserlah.......Hanya Allah yang mengetahuinya........
Semoga kita semua digolongan di kalangan Murabbi.....di akhirat nanti......

Thursday, May 8, 2014

Majlis Bertandang...anak buah A.K.A school mate saya...;-)

@ Sg Besar, Selangor
3 Mei.....




Semoga Allah memberkati pasangan ini dunia dan akhirat........

Saturday, April 26, 2014

antara Niat........azam ....cabaraN......MUJAHADAH.= NATIJAH

 hEEEEEEIIIIWwwww........pandangan yang semakin kabur dek kerana usia dan gaya hidup.............
Menilai dengan pandangan mata selalu menipu
pandangan Hakiki yang ABADI
SELALU membuat Azam ketika di dinihari.......Namun
cabarannya Perluka MUJAHADAH yang 
TINGGI
sekiranya
  Natijah
mengecewakan......kerana selalu kecundang di pertengahan jalan......


Friday, April 18, 2014

Memang MENYESAL........sampai hari ni rinDU!!!!!


Si Bekam
Cerita sedih ini bermula Dis lepas........
Sumpah sampai sekarang kami sekeluarga tak bole menerima kucing lain.......
Sayang giler kat kucing ni.....hukgukgukh.....tak bole nak tetuskan cerita......

Thursday, April 17, 2014

12.04.2014.....bersamaan Sabtu......


.......surprise from my student.......bukan nak menunjuk....tetapi nak jadikan kenangan ini sebagai yang terindah ...
.
 Setiap tahun pelajar membuat surprise celeb birthday.......so touching....tetapi this year so specialllll........
Walau pun mereka berlainan agama....bangsa.....dan tidak kaya......namun kasih sayang yang diberikan terpancar di wajah mereka...tiada apa yang dapat diungkapkan.........hanya syukur dan yakin bahawa untuk disayangi.....mestilah menyayangi.....untuk dihormati....mestilah menghormati........untuk dihargai mestilah menghargai..........



Kek surprise....ditempah khas....